.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان :
۸۰ درصد بار مصرفی برق در مازندران و گلستان خانگی است/ اضافه شدن میزان مصرف ویلانشین‌ها به سهمیه استان‌های شمالی
شمال نیوز: مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: ۸۰ درصد بار مصرفی برق در مازندران و گلستان خانگی است.
۸۰ درصد بار مصرفی برق در مازندران و گلستان خانگی است/ اضافه شدن میزان مصرف ویلانشین‌ها به سهمیه استان‌های شمالی

به گزارش شمال نیوز، کوروش موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، در جلسه مدیریت مصرف و بررسی چالش‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کردی، مدیرعامل شرکت توانیر و با حضور مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه ای کشور برگزار شد، اظهار کرد: بهتر است به لحاظ پارامترهای فنی، شرایط آب و هوایی، تعرفه ها، رشد بارهای غیرمتعادف سالانه و میزان تولید در مناطق، میزان مشارکت در  مدیریت بار تعریف شود.

 

وی ۸۰ درصد بار مصرفی در مازندران و گلستان را خانگی دانست و گفت: با توجه به صنعتی نبودن این دو استان، باید در زمان اوج مصرف، مدیریت بار بیشتری بر مصارف غیر از صنایع در ایام پیک اعمال شود.

 

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با بیان اینکه مازندران و گلستان بارهای صنعتی بالای یک مگاوات زیادی ندارند، ادامه داد: در مرداد ماه  احتمالاً با اختلاف بالای بین بار پایه و نیاز مصرف مواجه خواهیم بود، لذا تخصیص میزان مشارکت در مدیریت بار اگر براساس تعرفه‌ها باشد، شرایط بهتر خواهد بود.

 

این مسؤول با تأکید بر اینکه در تخصیص مشارکت‌ها بهتر است بارهای خانگی ضریب بالاتری برای عدم اعمال مدیریت بار داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به مصرف بالای خانگی، نرخ رشد بالای مصرف، خوش‌نشین بودن و تعدد ویلاهای تابستان‌نشین در این دو استان که مصارف را دوچندان می‌کنند، پیشنهاد می‌شود برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۱ میزان مصرف ویلانشین‌ها به سهمیه استان‌های مازندران و گلستان اضافه شود.

 

وی، میزان برق تأمین شده زمان پیک سال گذشته برای شرکت‌های توزیع دو استان مازندران و گلستان را مطلوب و به‌میزان ۴هزار و ۳۰۰ مگاوات اعلام کرد و افزود: امیدواریم امسال علاوه بر حفظ سهمیه موجود به آن درصد رشد بار اضافه شود.

 

موسوی تاکامی با بیان اینکه همه توان و تلاش همکاران ما در شرکت برق منطقه ای و توزیع ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم این دو استان است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت‌هایی که از طرف شرکت معظم توانیر صورت می‌گیرد، تابستان را با کمترین مشکل در استان‌های مازندران و گلستان عبور کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.